Bedrijfsfestival feestavond met collega's 100/1.000 pers.

Geweldige feestavond in Tubbergen op een fantastische locatie

Hero image for Bedrijfsfestival feestavond met collega's 100/1.000 pers.
Bedrijfsfestival feestavond met collega's 100/1.000 pers.
Wij zijn met circa personen
Per persoon
99,-
Totaalprijs
9900,-
Of bericht Hans direct op 00 31 (0)655778554

Informatie

Bestemming
Twente
Bestemming
Nederland
Bestemming
Overijssel
Bestemming
Tubbergen
Duur
Avond
Start
19:45 uur
Einde
24:00 uur
Thema('s)
Culinair
Feestavond
Teambuilding
Pakket
rating-4sterren

Reisbeschrijving

Bedrijfsfestivals altijd voor 95,- euro p.p. van 100 tot 1.000 personen, keuze uit de volgende thema's:

  1. Surprise Music Festival
  2. Round the World
  3. Disco Party
  4. Smartlap tot Pop NL-talig
  5. Oktoberfest (zie volgende event voorstel op deze site)

Wij organiseren de festivals in de feestzalen van 't Oale Roadhoes in Tubbergen. Zij beschikken over een grote zaal voor ca. 500 personen. Bij grotere groepen gasten voegen wij er zalen aan toe. Bij dit arrangement zitten natuurlijk ook voortreffelijke culinaire hapjes voor jullie festival.

Overzicht van groepsgroottes van de gasten en het aantal acts:

  • 100 tot 199 gasten 4/5 act
  • 200 tot 299 gasten 5/6 acts
  • 300 tot 399 gasten 7 acts
  • 400 tot 499 gasten 8/9 acts
  • 500 tot 599 gasten 10 acts
  • 600 tot 699 gasten 11 acts
  • 700 tot 799 gasten 12/13 acts
  • 800 tot 899 gasten 13 acts
  • 900 tot 999 gasten 13 /14 acts

Voorbeelden qua muziek en acts bij de volgende aantal gasten:

200 tot 299 gasten 5/6 acts

  • DJ voor een goede party sfeer
  • Muzikale entree act
  • Uitdeel act van shotje bij entree
  • Trio cover band. Goede live dansmuziek.
  • Theatraal typetje act 2x of fotostudio, goochelaar, kaartlezer, sneltekenaar, etc.

800 tot 899 gasten 13 acts

  • Feest DJ met zang of saxofonist voor een goede party sfeer
  • Muzikale entree act
  • Uitdeel act van shotje bij entree
  • Grotere cover band met minimaal 5 personen. Goede live dansmuziek.
  • 4 x theatraal typetje act of, goochelaar, kaartlezer, sneltekenaar, kunstenaar die een prachtig schilderij van het festival gaat schilderen live tijdens de avond, etc.
  • Foto studio act met foto's voor de gasten ter herinnering
  • Cover duo band in de 2e zaal & een extra zanger of zangeres (b.v. Emma Boertien, 2e bij de Voice in 2020)
  • Feigling apres ski show met 3 DJ's/feestmakers in de 3e zaal
  • Karaoke DJ in de 4e zaal

Deze bezetting is onder voorbehoud van beschikbaarheid. Rekening houdende met de jullie wensen voor de acts. Het kan b.v. zijn dat wij bij de coverband een blaasgroep toevoegen. Zo heb je dan i.p.v 4, 3 typetjes. Muziek van b.v. Rutger van Barneveld, Django Wagner of Guus Meeuwis? Indien dit binnen gecalculeerd bedrag blijft regelen we dat graag. Prijs iets hoger? Dan gaan we met jullie in overleg.

Wij helpen jullie graag bij het vervoer per bus

Jullie gasten zijn zeker 100% tevreden. Samen unieke ervaringen beleven is onze belofte.

Locatie(s) bekijken en/of een gesprek over de mogelijkheden? Bel Hans 0655778554

Special Events Hans Kroeze

Exclusief

  • * Drankjes buiten genoemde
  • * Vervoer (regelen we ook graag voor je)
  • * Aanvraag van luxere acts waardoor de prijs iets zal stijgen
  • * Grotere groepen op aanvraag
  • * Prijzen zijn vanaf en kunnen bij een andere locatie anders zijn

Inclusief

  • * Voorbereiding, organisatie gehele event en deskundige begeleiding van onze partymanager op de avond zelf
  • * Zaal sfeervol aangekleed in de sfeer van het festival
  • * Voor elke gast een leuk sfeer item (b.v. bril, haarband, boa, hoed, bandana, etc.)
  • * Bier, witte en rode huiswijn en frisdranken voor 4 uur
  • * Bediening in kleding passend binnen sfeer van het festival
  • * Shotje ter begroeting
  • * Lekkere hapjes geserveerd op een verrassende manier
  • *Live muziek bands, DJ('s) en theatrale acts zoals genoemd
  • * Goede presentator voor aankondigingen van het programma
  • * In de hoofdzaal steeds aaneensluitend muziek
  • * Buma Stemra kosten artiesten
  • * Geluidsinstallatie(s), lichtshow(s) en andere technische faciliteiten voor de uitvoering van de avond
  • * Begeleiding van diverse techniek medewerkers voor een goede uitvoering van de avond

Sfeerimpressie

Levend Theater 22
Ontvangst act Silva
Magisch promotiewerk zie magic dining
Falsch und Verruckt 4
Hoela hoep circus act
De LED inflateble Photobooth
Caravan Photobooth Bertha
Emma Boertien 3
Session
Three Bird
Meisjes van plezier 8
Band algemeen
Verse kunst paint your party
Jonneke 6
DJ Feest Maarten
De Klittenband
Algemeen Spaanse danseressen 10
Waarzegster Sheila Zutphen
Algemeen Braziliaans 1
Levend Theater 13
Algemeen Djembee Agogo 3
Los Sombreros
Algemeen Arabisch feest 8
Algemeen Hollandse meisjes 4
Algemeen gypsy feest 9
Magier Aladin
Algemeen Italiaanse act pietro delponte 7
Algemeen Amerika 11
Monsieur Bolle
Algemeen fado 5
Algemeen Franse chansons 6
Jean darmes
Algemeen 1
Laser Woman
Algemeen Disco Party DJ Tom 5
Levend Theater 16
Algemeen Biz Bash 3
Disco wonderland
Algemeen Disco 6
Stephan Barneveld goed fout feest
Algemeen Roller Disco 2
Sugar Rush Haaksbergen 2
Algemeen Silent Disco 4
Boerin Trees
Hollandse kaasact
Toilet dame Cora
Selfie Ring Hengelo
Smartlappen event show van ravesteijn
Sneltekenaar Gijs Hengelo
Animator Florismo

Onze experts

Hans pf

Hans Kroeze

Een groepevent organiseren is voor mij een mooie puzzel, waarbij alles dient te kloppen. Orginaliteit, kwaliteit en samenwerken met lokale top organisaties is voor mij een vanzelfsprekendheid. Al sinds 1986 doe ik dit met veel passie. Nu meer dan 25 jaar zelfstandig groepsevents georganiseerd en wij hebben ook 22 jaar Reisbureau Kroeze in Tubbergen gerund. In 2008 zijn wij uitgeroepen tot 3e beste reisorganisatie van Nederland, beste van Overijssel en tot Ambassadeur van de gemeente Tubbergen. Jullie event of reis is bij ons in goede handen.

Mask Group 62

Irma Gerritsen

Reizen is mijn passie. Ik ben ook in 1986 in de reiswereld begonnen bij Arke bij het touringcarbedrijf. Daarna vele jaren bij diverse reisbureau’s gewerkt voordat ik samen met Hans Reisbureau Kroeze ben begonnen.

Ik beheer het dossier van jullie event en werk alles tot in de puntjes uit. Verder ben ik bezig met de administratie en de financiele afwikkeling. Bel mij gerust mocht je een vraag hebben. Ik help je graag.